یک نامه تشکر از ما بیمار بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماریمن پریانکا، 14 ساله هستم. من می خواهم به شما برخی از بخشی از زندگی مو می گویند. از چهار سال گذشته من از بیماری کلیوی رنج می برد و من شد دیالیز هر روز دکتر از پیوند کلیه است که راه حل نهایی. پدر و مادر من صرف بسیاری پول و به بسیاری از درمان است. اما همه درمان هستند سلامت مو را خراب کنند. پدر و مادر من آمد تا در مورد حفاظت ایمنی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در چین می دانند.

حتی اگر ما آن را باور نمی کند. پدر و مادر من می خواهم به چنگک جمع کردن درمان در این بیمارستان. ما نمی دانیم سخن نغز چینی چگونه با ما رفتار کنند، اما آنها خیلی دوستانه با من هستند، آنها به عنوان اعضای خانواده خود را نگاه کنید.

بعضی از زمانی که پدر و مادر من برای بازار آنها را برای من آشپزی رفت. من از استاد که بررسی سلامت من و به توصیه دکتر ما است. من به دکتر یانگ (یک دکتر با تشکر از به عنوان دوست به عنوان یک مادر به عنوان سخت به عنوان یک مراقبت پدر به عنوان یک دوست ) به من یک زندگی جدید را.

من تو را دیدم به لطف دوست داشتنی من به پرستار مو امی و دیانا چرا که همه آنها دوستان مو. من هم به لطف ترجمه من اما او تنها به مشاوره زمانی که ما در هند است. از آنجا که کلمات او را تنها ما آمد بار دوم به این بیمارستان.

در نهایت من را به لطف تمام مواد در این بیمارستان به حرکت آزادانه با خانواده های ما و خاطرات ارزشمند و دوست داشتنی حمایت از طریق درمان من است.

با احترام دوست

M.Priyank

2013/07/31

ما واقعا امیدواریم که ما می توانیم افراد بیشتری مانند پریانکا به یک زندگی بهتر است، اگر شما را از بیماری های کلیوی رنج می برند کمک کند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری, ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: